<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7335763779345722598\x26blogName\x3dlomontblanc+%7C+lom%C3%B2grafs\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lomontblanc2.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lomontblanc2.blogspot.com/\x26vt\x3d-9018102768088367346', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

[Lomontblanc logo]

#02

16 d’oct. 2007



Montblanc
23 anys

Recordo una cita de Gore Vidal, escriptor nord-americà, que deia una cosa semblant a que la fotografia ha estat la forma artística dels sense talent. Aquestes paraules em van venir a la ment quan l’Albert va demanar-me unes frases per il·lustrar l’experiència del projecte lomontbblanc. Fent referència a les paraules de Gore Vidal estic d’acord en considerar la fotografia com una forma artística, ara bé, que sigui o hagi estat l’art dels sense talent és més discutible. I més quan he començat a veure els resultats del projecte lomontblanc. Persones anònimes, de diferents professions, aficions i ideologies que han plasmat amb un talent impressionant la seva quotidianitat.

Un projecte interessant que cercava retratar les petites coses, els petits detalls desapercebuts, posar en joc l’espontaneïtat de cadascun dels participants, però sobretot mostrar una petita porció de la seva vida. Crec que la il·lusió de tornar a tenir a les mans una càmera analògica i haver de fotografiar sense saber el resultat fins a uns dies més tard, i l’entusiasme que s’ha abocat en el projecte serà suficient perquè els resultats siguin increïbles. No en tinc cap dubte.


[lomografia del dia 22/11/2007]





















© Núria Griso 2007


posted by lomontblanc, 12:16

4 comentaris:

Genial! Tot i alguna foto de familia(on surten els "amiguetes"), les cassolanes genials!

Em quedo amb la de la dutxa. Ens mostra que les gotes son rodones...
Nuriaaaa!!! jaja molenn!! jajj
foto molto originali! bellissima la foto con la doccia e i pupazzi!!!
un peto!
martina
Ei, vas escollir el filtre verd! jo en un principi també, ja que és un color que m'agrada molt, però després el vaig canviar pel groc, es que vaig veure les fotos aquelles de les instruccions de la càmara i les grogues estaven molt bé, però alhora de la veritat vaig veure que tots els filtres més o menys agafaven poquet.

La foto que més m'agradat és la del retrovisor del cotxe, allí si que et va agafar bé el color, també m'agrada la foto de les verduretes i la de la gasolinera.

Ei, i tu també vas ser una de les que vas anar a l'EPD, jejejeje. Molt bé, molt bé, un dissabte complert.
commented by Anonymous Anònim, 14 de desembre del 2007, a les 10:06  

Deixa el teu comentari a l'autor/a