<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7335763779345722598\x26blogName\x3dlomontblanc+%7C+lom%C3%B2grafs\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://lomontblanc2.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://lomontblanc2.blogspot.com/\x26vt\x3d-9018102768088367346', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

[Lomontblanc logo]

#11

19 d’oct. 2007



Montblanc
24 anys

Mmmm…interessant, curiós i sobretot divertit!!! Aquest projecte ha despertat en mi un afició que feia temps que tenia oblidada, no sé per què...

Des de que vaig tenir la càmera a les mans, dins meu es van anar despertant tot un seguit de sensacions. Les ganes de començar-la a fer servir quan ja la tenia, com em vaig "enfadar" quan em pensava que no anava bé, la ràbia que em va fer quan vaig fer la última foto, la il·lusió de portar a revelar el carret i per últim, la inquietud per tenir-les a les mans i... què deu haver sortit??!! Per mi ha estat genial... quan hi tornem???


Tafú! On és el Rex?

Anys '80 al Miami amb DJ. Pepitu

A pel gelat!

Bon perfil... perfecte!

Repetida!!

Averem...

Lloc de trobada.

No va bé... ups!

Moníssims...

Grrrgrr!... Fusió! Ha!

Maaretaaa!

El meu petit i la meva petita

Tercer nivell de petitona

M'encanta la teva jaqueta.

Mans netes!

Nanus... viciosos
Estàvem al bart amb l'àliga i la mulassa.

Què ens falta?

El Tato! Impassible.

Ballant i el teu dit

Quina por...

© Marta Roig 2007


posted by lomontblanc, 2:00

0 comentaris:

Deixa el teu comentari a l'autor/a